Start do eksportu dla sektora MŚP
Warmińsko-Mazurskie Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera organizuje 20 czerwca w Olsztynie spotkanie informacyjno-warsztatowe pn.: Start do eksportu dla sektora MŚP.
Agenda spotkania:
Część informacyjna:
- Bezpośrednie korzyści osiągane przez eksportera. Czy warto eksportować? – analiza na przykładzie MŚP;
- Modele wprowadzania produktu na rynki międzynarodowy – omówienie zalet i wad oraz charakterystyki poszczególnych modeli w odniesieniu do MŚP;
- Marketing na rynkach zagranicznych – z uwzględnieniem reklamy, Public Relations w eksporcie, personelu sprzedażowego, uczestnictwa w targach międzynarodowych;
- Narzędzia eksportera – szczegółowe omówienie funkcjonalności bazy danych Access2Markets;
- Sposoby finansowania działań eksportowych – możliwości pozyskiwania dofinansowań/
Część warsztatowa:
- omówienie profilu działalności firm/firmy pod kątem możliwości eksportowych;
- w nawiązaniu do produktu lub usługi eksportowej udzielenie wstępnych informacji odnośnie norm/wymagań/warunków eksportowych do kraju wskazanego przez przedsiębiorcę jako rynku docelowego; wskazanie dalszych źródeł informacji;
- ogólne omówienie dotychczasowej działalności eksportowej danej firmy, ze szczególnym uwzględnieniem działań marketingowych.
Szkolenie odbędzie się w godzinach 8:30- 16:00.
Szczegóły i rejestracja: https://formzgloszwarmia.webankieta.pl/