Przejdź do treści strony

Start do eksportu dla sektora MŚP

Warmińsko-Mazurskie Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera organizuje 20 czerwca w Olsztynie spotkanie informacyjno-warsztatowe pn.: Start do eksportu dla sektora MŚP. 

 

Agenda spotkania:

Część informacyjna:

  1. Bezpośrednie korzyści osiągane przez eksportera. Czy warto eksportować? – analiza na przykładzie MŚP;
  2. Modele wprowadzania produktu na rynki międzynarodowy – omówienie zalet i wad oraz charakterystyki poszczególnych modeli w odniesieniu do MŚP;
  3. Marketing na rynkach zagranicznych – z uwzględnieniem reklamy, Public Relations w eksporcie, personelu sprzedażowego, uczestnictwa w targach międzynarodowych;
  4. Narzędzia eksportera – szczegółowe omówienie funkcjonalności bazy danych Access2Markets;
  5. Sposoby finansowania działań eksportowych – możliwości pozyskiwania dofinansowań/

Część warsztatowa:

  • omówienie profilu działalności firm/firmy pod kątem możliwości eksportowych;
  • w nawiązaniu do produktu lub usługi eksportowej udzielenie wstępnych informacji odnośnie norm/wymagań/warunków eksportowych do kraju wskazanego przez przedsiębiorcę jako rynku docelowego; wskazanie dalszych źródeł informacji;
  • ogólne omówienie dotychczasowej działalności eksportowej danej firmy, ze szczególnym uwzględnieniem działań marketingowych.

Szkolenie odbędzie się w godzinach 8:30- 16:00. 

Szczegóły i rejestracja: https://formzgloszwarmia.webankieta.pl/