Jak legalnie zatrudniać cudzoziemców? Spotkanie informacyjne dla pracodawców
12 lutego we współpracy z Wojewodą Warmińsko-Mazurskim zorganizowaliśmy spotkanie poświęcone tematyce zatrudniania cudzoziemców. W wydarzeniu wzięło udział około 50 pracodawców.
Eksperci z Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego, Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie, Okręgowego Inspektoratu Pracy oraz Straży Granicznej przedstawili kluczowe informacje dotyczące procedur związanych z zatrudnianiem cudzoziemców. Omówili proces rejestracji oświadczeń i zezwoleń na pracę, zasady legalizacji pobytu oraz obowiązki pracodawców wynikające z przepisów Państwowej Inspekcji Pracy. Poruszyli także kwestie kontroli prowadzonych przez Straż Graniczną i PIP, zwracając uwagę na najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki w tym obszarze.
Spotkanie miało bardzo praktyczny charakter. Dziękujemy wszystkim za obecność i merytoryczną wymianę doświadczeń.